Grad Silvija
dr.med.spec.druž.med.
OBVESTILA: V primeru odsotnosti dr. Janež Ivanc Andreje nadomeščamo samo nujne primere, za katere se prvo uro delovnega časa ambulante ni potrebno naročiti (glejte navodila za paciente spodaj). |
PODATKI O ŠTEVILU OPREDELJENIH OSEB IN KOLIČNIKOV ZA GLAVARINO NA DAN 01.04.2023:
Število oseb: | Število količnikov: |
1.802 | 1.978 (104,4%) |
Dr. Grad Silvija ne sprejema več novih pacientov. |
NAVODILA ZA PACIENTE: NAROČANJE : Zaradi lažje organizacije dela v ambulanti, se je potrebno na pregled predhodno naročiti: • osebno: v ordinacijskem času • po telefonu: V ordinacijskem času ambulante. Prosimo, da zaradi ene zadeve kličete le enkrat na dan. Vaša telefonska številka se nam izpiše v sistemu in na vaš klic vam bomo odgovorili najkasneje v enem dnevu. • elektronsko preko spletne aplikacije https://dozdravnika.si Na kratko napišite, zakaj se želite naročiti in posredovali vam bomo datum in uro. • Elektronska pošta: s 01.05.2022 ukinjamo dosedanji elektronski naslov in prehajamo na spletno aplikacijo "Do zdravnika". Na elektronsko pošto, poslano na prejšnji naslov, ne odgovarjamo. V primeru težav s prijavo v aplikacijo se obrnite na e-naslov podpora@dozdravnika.si ali telefon 04 600 7600. Sporočila v aplikaciji doZdravnika naj bodo kratka in jasna. • V času, ko ambulanta zaradi letnih dopustov, bolezni osebja ali drugih razlogov ne deluje, jo nadomešča ambulanta dr. Janež Ivanc Andreja v ambulanti v Trzinu. Prva ura delovnega časa je namenjena nujnim, akutno zbolelim pacientom in kroničnim bolnikom z akutnim poslabšanjem bolezni. Za recepte, napotnice in preveze se oglasite po prvi uri ambulante. Naročanje ni potrebno v naslednjih primerih: 1. Nenadno nastalo:
2. Za zaključek bolniškega staleža 3. Za prvo prevezo rane (s seboj prinesite morebitne izvide ustreznih specialistov) 4. Za predpis kontrolnih napotnic (s seboj prinesite stare izvide ustreznih specialistov) 5. Za predpis receptov (osebno v ambulanti - s spiskom zdravil, ki jih želite) SPREJEM PACIENTOV: dopoldan najkasneje do 13 ure, popoldan najkasneje do 18.30 ure. BOLNIŠKI STALEŽ: če ste nenadno zboleli in potrebujete bolniški stalež, to po telefonu ali preko aplikacije doZdravnika sporočite v ambulanto najkasneje v treh delovnih dneh. (Odpiranje staleža za več dni nazaj po pravilih ZZZS ni možno brez odobritve imenovanega zdravnika ). Vsaj v treh delovnih dneh se oglasite na pregled prvo uro delovnega časa ali po dogovoru z medicinsko sestro. Potrdilo o bolniškem staležu delodajalcu pošiljamo le v elektronski obliki. Če pričakujete , da bo bolniški stalež daljši od 30 dni, se do 23. dneva bolniškega staleža naročite na pregled v ambulanto z izvidi specialista, ki predlaga podaljšanje staleža. Pri vsakem nadaljnjem podaljšanju bolniškega staleža se z izvidi specialista ponovno naročite na pregled v ambulanti 7 dni pred iztekom roka bolniškega staleža. Urejanje bolniškega staleža je dolžnost pacienta. Pravočasno nas obvestite o odprtju in zaključku bolniškega staleža in pri daljši bolniški odsotnosti pravočasno posredujte izvide specialistov, da bomo vašo zdravstveno dokumentacijo lahko poslali komisiji imenovanih zdravnikov ZZZS. ŠOLSKA OPRAVIČILA: se lahko izda pri več kot enotedenski odsotnosti zaradi bolezni ali poškodbe. RECEPTI: recepte za stalna zdravila je potrebno naročiti vsaj en teden pred iztekom – osebno, po telefonu ali preko aplikacije doZdravnika.. Prosimo, da pri naročanju navedete točno ime zdravila in odmerek, ki ga jemljete. Zdravila lahko prevzamete v lekarni najkasneje naslednjega dne. Za vsa zdravila, ki vam jih je na novo predpisal drug specialist, morate specialistične izvide posredovati v ambulanto. MEDICINSKO - TEHNIČNI PRIPOMOČKI: za njihovo predpisovanje potrebujemo zdravstveno kartico. Predpiše se jih lahko najprej 10 dni pred iztekom trajnostne dobe. NAPOTNICE: za kontrolne preglede naročite pri medicinski sestri vsaj en teden pred datumom kontrolnega pregleda. Prinesite tudi izvid zadnjega specialističnega pregleda (če ga ni v vašem zdravstvenem kartonu), iz katerega je razvidno, kakšno napotnico potrebujete. Če želite napotnico za prvi pregled pri specialistu, se naročite za ambulantni pregled. ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE: pacienti, ki nimajo urejenega dodatnega zdravstvenega zavarovanja, morajo pri medicinski sestri doplačati zdravstveno storitev. Doplačilo za omenjene paciente je potrebno tudi za telefonski ali elektronski posvet. V teh primerih pošljemo položnico za storitev na domači naslov. .NADOMEŠČANJE: Ob odsotnosti zdravnice se v primerih akutne bolezni, prevez ali hujšega poslabšanja kronične bolezni predhodno naročite v nadomestni ambulanti v Trzinu, dr. Janež Ivanc Andreje. Vse ostale storitve npr. recepte, napotnice, bolniške staleže ipd. urejajte pri izbranem zdravniku. |
(!) V kolikor potrebujete napotnico, bolniški stalež, recept ali pa želite, da kartoteko pošljejo na določeno ustanovo, se obrnite na vašega osebnega zdravnika in ne na referenčno ambulanto!
Za pregled pri referenčni medicinski sestri se je potrebno naročiti, in sicer:
|
Cenik samoplačniških storitev
Cenik cepljenja
Cenik izdaje potrdil v zvezi s covid-19
Cenik testiranja na Covid-19 - velja od 08.11.2021